2014. feb 23.

Adrián a szerencse fia

írta: hidalatt
Adrián a szerencse fia

A női megérzés

Nem kis meglepetésünkre megkaptuk a második sztorinkat is, ami szerencsére az albérletkeresés legszebb oldalát mutatja be. Az első telefonhívás, az első megtekintés, azonnali foglalózás, majd több év zavartalan agglegény élet. Adriánról annyit érdemes tudni, hogy vidékről költözött fel az egyetemi tanulmányait szerette volna befejezni, a levelezőt váltotta fel egy nappali képzésre. Mellette, mint a legtöbb diák alkalmi vagy diákmunkákból, valamint a szoctámból és ösztöndíjból tartotta fenn magát.

"Az én esetemnél tökéletesebb időzítést nem is lehetett volna kitalálni. Valahogy megéreztem. Lehet, hogy bennem is egy nő lakik, hiszen ilyenre csak ők képesek. Már több napja szerettem volna nekiállni a potenciális albérleteket kigyűjteni és végre letudni ezt a kötelező előkészületet a szeptemberi iskolakezdés előtt, de mindig közbe jött valami 'FONTOS' dolog. Elvinni a kutyát sétáltatni, rendet rakni, megnézni egy filmet stb.

A lényeg, hogy végre sikerült leülnöm a gép elé és elkezdtem keresni a megfelelő oldalakat. Pikk-pakk 3-4 meg volt nyitva és mindnél beütöttem a keresés feltételeimet: minimum fél szoba, de inkább egy egész, garzon is szóba jöhet és lakótársakkal nagyobb lakás. Az ár az, ami döntően meghatározta, hogy végül mit választok. Ezeken kívül az elhelyezkedés, közlekedés is fontos szerepet játszott a kutatásban.

A kép csak illusztráció

A lista hatalmas volt és nem akartam nekiállni egyesével nyálazni a hirdetéseket, ezért ráböktem az elsőre, ami megtetszett - talán két képernyőnyit görgettem le és megláttam a tökéletes albérletet. Véletlen lenne, hogy Debrecenben is a Kinizsi utcában lakom, nem tudom. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, de azért furcsa volt.

Megvolt adva email cím és telefonszám is. Nem szeretek telefonálni, DE most erőt vettem magamon és tárcsáztam is. Kicsöngött, csöngött vagy 20 másodpercig, végül egy idős nénike vette fel a telefont, akinek elmondtam, hogy miért keresem. Megerősített, hogy a lakás még kiadó, pontosabban a szoba, de két másik sráccal osztoznom kell.

Szóban megállapodtunk a részletekről, amiket azután én le is gépeltem és elküldtem emailben. Amit kb 2 óra múlva vissza is kaptam kijavítva. A helyesírásom nem a legjobb így ezen meg sem lepődtem, de a Margó néni felajánlotta, hogy segít fejleszteni ezt a képességet. Ha harmadikosokat meg tud tanítani, akkor egy egyetemista se lehet akkora falat.

A következő alkalommal már személyesen találkoztam Margó nénivel. Aláírtuk a papírokat és kezdődhetett a budapesti életem. 3 év telt el azóta, helyesen írni még most sem tudok hibátlanul, de sokat fejlődtem. A történetemet a szerencse nagyban befolyásolta, így senkinek sem tanácsolom, hogy utánozzon. Inkább fordítsatok több időt a keresgélésre vagy kérjetek segítséget, de semmiképpen se halasszátok holnapra, mert a fővárosi albérlet piac kiszámíthatatlanul változékony."

Kép forrása: 1

Szólj hozzá

siker szerencse belváros albérlet happy end Budapest