2015. jan 28.

Dohányozni vagy albérletet találni?

írta: hidalatt
Dohányozni vagy albérletet találni?

Miért kell megbélyegezni a dohányos embereket?

A dohányzás kérdésköréről én is sokat gondolkoztam nem dohányzóként és egy dohányos lakótársaként, azért meg kell húzni a határokat, hogy mit lehet és mit nem, de meg lehet találni azt a kompromisszumos megoldást, amely a tulajdonos és a lakótársak, szomszédok számára is megfelelő. Nálunk sokáig a lépcsőház felől volt a dohányzó, de zavarta a szomszédokat, ezért átkerült a zárt erkélyre, így a nagyszoba sokszor dohányfüstben úszott a rendszeres levegőztetés ellenére is. Kompromisszumok.

A következő bejegyzésben Simona véleményét olvashatjátok az albérletet kiadók diszkriminációjáról, amit a az Albérlet gyorskereső csoportban osztott meg.

"MOCSKOS DOHÁNYOSOK" - 1 nem dohányzó

"Sziasztok! Mélységes felháborodásom szeretném kifejezni. Mi az, hogy mindenhová csak nemdohányzó embereket keresnek?! Ez diszkrimináció! Mellesleg, ha vki dohányzik, az nem azt jelenti, h tahó módjára azt bent végzi majd!!!! Én is dohányzom és nem öltem még embert, gyerekeket sem verek és kiskutyákat sem bántok! Mert bizony úgy kezeltek, mint vmi bűnözőt!"

Az előző gondolatokkal teljes mértékben egyetértek. Ha a leadben leírt gondolataimat olvastátok, akkor láthatjátok, hogy mi sem a szobában oldottunk meg a dohányzást és szigorú szabályokat fektettünk le. (Mondjuk abban megegyeztünk, hogy a vízipipázni lehet a szobában. Igaz, nem egy nyom került a padlóba, de ez egy másik sztori).

dohanyos_kontra_nemdohanyzo.jpg

"A MOCSKOS DOHÁNYOSNAK ALBÉRLET KELL ÉS MÉG HÁZIÁLLATA IS VAN? MIT KÉPZEL EZ MAGÁRÓL?" - 1 NEM DOHÁNYZÓ

"Mellesleg attól, h vki nem ugrik csukafejest az ágyba este 10-kor még nem feslett életű! Normális csaj vagyok, akivel abszolút ki lehet jönni, bár a fiúkkal jobban elvagyok, tekintve, h köztük nőttem fel és nem bírok normális albérletet találni vagy bevackolódni vhová, mint lakótárs! Én sem minősítek senkit. Attól, m dohányzunk, nem dől belőlünk a füst és mellesleg még lehetünk jó emberek. A cicámat meg biztos, h itthon kell hagynom, m ugye az a másik főbenjáró bűn. Pedig nem dobálódzok cicakakival! Még jó, h van hol lennie, így cs a dohányzás miatt feszítenek majd keresztre engem."

Ha a dohányzás nem lenne elég, akkor az egy háziállattal még nagyobb handicapet jelent. Az esély arra, hogy a dohányzó állatbarátunk lakást találjon közelít a nullához, pedig aki dohányzik nem követ el semmilyen bűntényt, semmivel sem rosszabb, mint egy nem dohányzó. Bárkiben lehet hibát találni, hogy miért nem lenne jó bérlő. PL. rendetlen, nem takarít, nem fizeti időben a számlát stb.

A lényeg, hogy ne dohányozz és ne legyen házi állatod, akkor minden olyan hibád rejtve marad, ami még ezeknél is súlyosabb.

 

Szemezgettem a posztra érkező kommentekből a teljesség igénye nélkül, amiket a bejegyzésnél is megnézhettek:

  • "Nem lenne egyszerűbb leszokni? Sokkal egészségesebb és olcsóbb is..."
  • "Akkor a macskákról is le kellene szokni?"
  • "A gyermekét egyedül nevelő nő is , mint jó magam se találok, meghallják a gyerek szót és mintha főbenjáró bűn lenne, elhiszem, hogy vannak jogaink de sose élnék vissza ezzel, már csak a gyerekem miatt sem, lakni szeretnék, még van 7 napunk "
  • "Én nem utálom a dohányosokat. Nagyon is sokan vannak a környezetemben, csak próbáltam megvilágítani, miért nem szeretnének dohányos albérlőt. Én kérek bocsánatot. Nem én támadtam le először a másik csoportot!"

Ennyi spoiler elég is, aki tovább akarja olvasni kattintson a következő linkre: Albérlet Gyorskereső - Dohányzás és albérletkeresés

Kommentben várjuk az észrevételeket és a saját sztorikat is beküldhetitek a következő linken: beküldöm az albérletkereső sztorimat

Kép forrása: 1 2 3

Szólj hozzá

dohányzás állat szoba cigi diszkrimináció füst hamu albérlet bagó csikk bizalmatlanság kiadó lakás cigizés Budapest albérlet keresés albérlet kereső