2014. ápr 01.

Konyha: oda nem szokott senki bemenni (!?!?!)

írta: hidalatt
Konyha: oda nem szokott senki bemenni (!?!?!)

Lepusztult lakás, exkluzív környezet

A következő történetünket Anita küldte el nekünk soproni albérlet keresési próbálkozásáról. Egy jó hirdetés, exkluzív környezet és lepattant, élhetetlen lakás.

"Télen kerestem albérletet és ismerve a soproni albérleti díjakat, megörültem, amikor találtam 40ezer Ft-ért egy szobát a főutcán (+egy havi kaució).

Felhívtam a tulaj számát. Egy szépségszalonnál beszéltünk meg találkozót, hogy ha odaértem, hívjam fel. Exkluzív környezet, felújított házak - örültem a szerencsémnek. Telefonáltam a tulajnak; nemsokára előkeveredett a szomszédos utcából, behívott szobanézőbe.

* a kép csak illusztráció (de lehet, hogy közel se fedné a valóságot)

Lepusztult lakásban, oldalazva fértem csak be a közlekedőfolyosóra pakolt dohos szagú bútoroktól (pedig kifejezetten vékony vagyok). A szobában egy csempekályhába volt szerelve a gázfűtés, szemmel láthatóan teljesen szabálytalanul; gázszag volt a szobában.

Azért a konyhára még kíváncsi lettem volna, de a tulajdonos az ajtó elé állt, hogy oda nem szokott senki bemenni, miért akarom megnézni a konyhát?

Ezek után elbúcsúztam tőle."

Kép forrása: kép1
Szólj hozzá

konyha szerencse szoba exkluzív albérlet dohos élhetetlen gázfűtés Sopron csempekályha